Fuck you totally much.

Lördag ..runt lunch..precis lagt Sid. Skönt när han sover middag..han är min lilla virvelvind!

Vi har nyss fikat med bellerina kakor o blåbärs-soppa, namnam. Nu spelas "mammas nya kille" på radion för fullt.., åh...älskar detta program.., jag kan inte sluta garva. Förut var det kattla som berättade om han är okysst, men bara knullat runt.., jag skratta så jag grät...Sid trodde nog att sin mamma blivit galen.

Vi var ute en sväng på morgonen, tog bort lite löv o sånt tjaffs, oh my...det är HÖST! men jag tar emot hösten med öppen famn, me love! Inte för kallt..., inte för varmt..fina färger o mysigt mörka kvällar !

Jag har lovat mig själv en massa grejer..., inget nyårslöfte..utan bara löften som inte har med nyår att göra. En liten lista:

1. Jag ska åka till jobbet & skriva ner tider/dagar jag kan jobba framöver.
2. Jag ska ringa en hudklinik o få en tid. ( har tänkt lasra bort mina skavanker efter att ha fått barn)
3. Anmäla mig till en "målar" kurs ..mer lr mindre teckna o lära mig gadda framöver.
4. Få tummen ur o våga åka till tandkirurgin på sjukhuset.
5. Unna mig själv tid utan kidsen.

Listan kan säkerligen göras längre, men detta är det mest viktiga just nu.

Sen till boggen, den måste göras om.., jag är trött på det rosa.., lr är jag?

Annars: Magnus gör en natt till, sen ledig i 5 dagar..ahh! då ska det hämtas kakel till lilla toan bla. Skövde?
UTGÅNG! OCH om jag har flyt så ska jana greja mitt hår till veckan...gud så gott.

Så...
nu ska jag se om lilla mini har vaknat, dags att fixa käk tills resten av männen vaknat...huh.

peace.


Kommentarer
Postat av: fia

Duktig då!

2009-09-26 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0