Belastning.

ahh!
vet inte vart jag ska börja..därför gör jag inte det.., jag hoppar in på mitten ist.
Idag är jag trött, tröttare än någonsin.., det enda jag kan tänka på är sömn..och vara ensam...helt ensam o bara ta hand om sig själv. Need som babysitting bad!
Blir mer påtagligt när Magnus jobbar dessa bedrövliga 12 timmars pass.., men är borta 14..hmm! Inte nog med att man ska behöva vara uppe på nätterna mer än någonsin, man ska vara förkyld o hängig. Jag måste spy ur mig lite galla, för jag retar mig så jävla mkt på min vardag...nu iaf. Längtar tills den 3..då ska jag iaf gå på fest och det kommer bli ett välkommet break..ahh!

På förmiddagen lämna jag Sid på dagis, moi o Zion tog en sväng till stan...hamnade på hm såklart...men det var inte alls så dumt..jag hittade en jätte fin jacka =) me love...
Tur att man kan unna sig lite shopping när man är nere.

Nu ska jag smälta min "stoora" lunch o passa på att vila innan jag ska hämta Sid...

herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0