%¤&Y(===&%

Jag håller med Mariellé om att rubrik är mest överskattat!

Jepp, onsdag och Magnus har gått på sitt första pass för den här perioden. Jag har varit och lämnat Sid på dagis...uh så gött! Nu sover mini också.., då ska jag passa på att få lite gjort. Vi är klara med vardagsrummet, men städningen därefter är inte klar.., den får jag ta tag i...bajs! Försökt att flytta hyllan som väger bly.., den vill inte bli rubbad! vafan...den står liksåm mitt i vardagsrummet..DEN ÄR SÅÅ IVÄGEN! Ska man behöva ha en man för att få nåt gjort? NÄPP! jag vägrar..jag ska klara av det där själv..om det är så d sista jag gör!

var Lucia helgen bokad också =) jepp..Magnus o jag ska bo på hotell hela helgen och bara få koppla av, mysa...äta god mat...shoppa...och framförallt...SOVA ..uh så gött! Vilken tur att det löste sig med hans ta ledigt dagar...jäjj! Känns så otroligt bra...ih.

Näpp..nu ska ja städa som sagt.

peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vart ska ni bo på hotell? :)



Åhh, ja jag saknar jag med...Varför måste man växa upp för..Suck..Vi får ta revanch när vi blir gamla och får åldersnoja. Eller hmm, åldersnoja börjar jag redan få.. 25 år på Söndag, och de enda vettiga jag gjort med mitt liv är väl barnen. Vad gör jag sen? Öppna egen salong, så kan jag städa där ;)

2009-11-11 @ 11:30:48
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0