Vilken bra dag!

Lämnade Sid hos mamma runt 11 tiden, därefter åkte vi till Toys rrrr us för att inhandla det där parkeringshuset till Sidden. Det fanns 4 olika att välja mellan, och den dyraste var ju självklart den vi ville ha ( för att den var helt klart mest roande). Men vilken tur hade inte vi.., Thomas..en vän som bor i Gbg men är ifrån Karlstad jobbade extra där i helgen, och han var där just då. Detta gav oss en fin rabatt, rättare sagt 40% =)

Vi slog till och köpte det dyra garage/parkeringshuset, som då inte blev så dyrt iaf =) YES! Zions julklapp får vänta, vi kom verkligen inte på vad vi skulle köpa. Vad köper man till en liten man på 11 månader? Det han finner roande är allt som går att stoppa i munnen. Kom med ett förslag tack?


 

När vi kom hem från handlingen satte jag igång med målning..., haha..känns ju som att jag inte gör annat än målar här hemma. Men kolla här...

Jag och <3



dagens projekt. Jag blev nöjd, väldigt! Bilden är på mig och M <3<3<3


Efter att Sid kom hem igen, var det full rulle tills det att barnen skulle lägga sig. Nu myser vi och njuter av våran tid. Åh..jag längtar till lucia helgen...GIVE ME!


Peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men åh vad fint!! Vad duktig du är :) Jag har haft samma problem ang. Julklappar till sam. Så jag köpte bitvänliga små leksaker som spelar lite melodier, sen så vart det mest kläder. Dom är ju så små så dom förstår ju inte så mycket :) Vilken tur ni hade, 40 procent e ju mycket! Sov så gott!

2009-11-28 @ 23:03:31
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Camdidam.

fan vad sniiiiiiiiiiggt!! hur har bi gort det? jävla duktiga är ni iaf :)

2009-11-29 @ 20:00:20
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/
Postat av: Emilia

vilken tuff vägg! personligt!

2009-11-30 @ 18:23:01
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0