Vaccin

                             

Ohååjaja! vilken tokig dag!
Först åkte vi ut till Bergvik ( Ica maxi) för att storhandla, idag gick det på 1300, usch va dyrt det ä med mat!
När kl var cirkus 12.30 kom vi hem, slängde i barnen lite mat, och under tiden bestämde vi oss för att åka till kronoparkens vårdcentral för att stå i kö för lite vaccin till kidsen. Jepp, vi bestämde att det antagligen var det rätta. (trots att jag är emot). Nu handlar det iof inte om mig, utan mina ögonstenar.., dom får inte bli sjuka. MIG skiter jag i...jag driter fullständigt i om jag får skiten.., jag är endå bara hemma..
Om jag hade vetat att det skulle ta 2 timmar innan dom fick sprutorna.., hade jag nog tänkt en gång till....hmm. Uh..vilken jävla masshysteri.., folk är så rädda..såååååå...
Kändes som att det var krig eller nåt, och alla människor samlades på ett o samma ställe...folk stod nästan på varandra.. huh! Nej! jag tänker nog inte ta vaccinet.., eller?


Nu är vi iaf hemma igen, och vi råkade unna oss BK idag.., vi orkade helt enkelt inte laga någon mat. Soffläge o nintendo. Snart ska jag åka till salongen, klippa min broder. ..huh.., alltid är det något.

hej sålänge..
peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så känner jag med, egentligen emot, men ändå så har Ian fått ta...Men när han vaccinerades i förrgår så var det ju bara för barn från tre och och upp, o nu tycks de ha ändrat på det. När tusan ska mina små få ta då??

2009-11-13 @ 19:27:11
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0