snok där..

juuuuuhuuu!



Igår hade jag över 20 besökare, det är rekord! men trots det är det inte många kommentarer.., vad är det för fel på er? haha!
Ne då..sånt behövs väl inte, detta är ju en dagbok för min del, inte brukar folk kommentera dagböcker och dess innehåll? =P


Ah! ringde kliniken imorse, hittade på att en utav mina kids va dålig.., så det var inga problem att få ny tid =) NU till det konstiga.., efter att ha pratat med dom, och  ganska direkt därefter tog jag tempen på Sid, han kändes lite varm o så..., jajjemän! feber , 38....sååå jag ljög ju inte iaf =P Stackars liten.., inte så hög feber men ser dock ut som han har sett ett spöke. Nu matchar vi varann, lika stora och mörka ringar runt ögonen.

Nu på onsdag ska jag hoppa in o jobba, uh va gött! komma hemifrån lite..inte fel.

peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Eller så fick han feber för att du ljög ;) NEERÅ!



Jag kommenterar flitigt iaf :D Men de är väl så när man är en människa utan övrigt liv ;)

2009-11-16 @ 12:12:15
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Tina

Kommentarer föder kommentarer tror jag. Så om du lägger näsan i blöt på fler ställen gör folk detsamma ;) Hoppas Sid blir bättre! pöss

2009-11-16 @ 12:34:54
URL: http://systerkitty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0