Snart är det helg igen...

                                  Bajs

Detta är lite vad man längtar efter varje dag, JA! att få sätta sig ner i soffan med en filt över sig..och bara..vaaaara!

Imorse blev det stress, vaknade kl 08.00 ..trött som en gris insåg jag att det skulle bli bråttom då Sid ska vara på dagis kl nio. Det är iof en timma dit.., men att göra iordning två bångstyriga barn är inte easy. Vi anlände iaf till dagis prick nio.., man vill ju utnyttja varenda minut man får ha honom där. Fem timmar går så ruggigt fort.., sen ska man underhålla dom båda från kl 14, till läggdags.....åhh i wish i had a car...and a drivinglicens....buhu!

Sen vi kom hem har jag hunnit med att göra frukost, laga mat..diskat..allt sånt där en housewife gör. GUUD så jag längtar efter besked om dagisplats till Zion.., det borde komma snart..
Jag vill börja jobba..., har ju gått hemma i drygt två år..., lite boring i längden. Ska iaf jobba lite extra i Jul..det blir gott.


Idag ska vi försöka få lite mer ordning här hemma, sen på eftermiddagen kommer Johanna en sväng. Ska försöka vara ute med barnen så mycket som möjligt.., det känns lättare att vara ute med dom.
Måste nog boka om min tid hs laserkliniken med.. =/ insåg att jag ska jobba två dagar efter besöket.., det kanske inte blir så bra..hmm...jaja. Vi får se vad dom säger..


Imorn blir det gott, Maggie är hemma..då kanske vi kan börja handla julklappar? gå på stan o fika lite..myys!

peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh, du verkar ha de så mysigt. De händer absolut mer hos dig än hos mig iaf.



Ja de där timmarna känns som någon timme bara, det går alldeles för fort! Ska snart röva mig iväg och hämta mina, eller ja, ska gå om 1.5 timme.

2009-11-12 @ 11:51:29
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Fast lite lyxigt ändå! :D



Aaaa, du är välkommen! <3

2009-11-12 @ 12:18:49
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0