Skratta åt skiten!


Åh, idag har det varit en sån där mysig känsla dag. Började med att jag fick sovmorgon =) Magnus tog med barnen upp och lät mig nana vidare då jag har varit sjuk och är väl fortfarande dock. Tror kanske att den extra lilla sömn jag fick hjälpte en aning, jag mår mycket bättre nu.  När kl var kring nio tiden ringde pappa och väckte mig...tack för den! Nää., det gjorde la inget.., han kom ju på besök senare efter det...=)
Gick upp efter att faderkakan ringt, och kom upp av att glada barn satt vid köksbordet o käkade frukost..mys!
Efter frulle, tog vi med barnen ut en sväng. Magnus åkte o slängde lite skräp på tippen och därefter kom faderkakan med färskt bröd.., det var bara att sätta på kaffet =)
Barnen fick träffa sin morfar en stund, det uppskattas,..om inte av dom..så av mig. Han träffar dom så sällan.
När the old man for hemåt, la vi kidsen för att sova en stund. AH! sweet.....mera tid för att greja i huset. Jag målade i grovköket, magnus rensade ur carporten.., härligt att få saker o ting gjorda!


Nu på kvällen var jag iväg till salongen med mamma. Vi färgade och klippte, hon blev så fiin så =) Nu sitter man här i soffan, har precis käkat den goda tacos. Min underbara man sitter här intill mig och vill nog ha lite utav mig., bäst att lägga från sig datorn =P


peace & love in the night.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ahaa okej :) Ja vi ska också fira jul hemma i år. Förra året var vi i Malmö..



Läkarna säger inte så mycket, bara att jag ska gå och ha ont i ett halvår till, för att de kan l'ka av sig självt..Har jag fortfarande ont då så opererar dom..Suck.



Jag ska belasta de så mycket som möjligt, och det försöker jag, men när jag inte ens kan dansa med barnen utan att de känns som att någon hugger en kniv in i mitt knä och vrider om, så är de inte roligt..



Jag kan vara ute och gå nästan helt normalt, men rätt vad det är så hugger de till i benet o jag tappar balansen. De så såååååååå jobbigt!

2009-11-24 @ 07:18:36
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Tyckte du det?

Jag gillar henne som en blondin mer faktiskt.

OCh med hennes udda stil, det skriker bara "stjärna" om henne :)

2009-11-24 @ 14:21:44
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0