Oj vilket piss och skit väder!

Jepp, då väckte Zion mig en gång inatt och sen upp 05.00 imorse! Jag har det största leendet på läpparna..tro mig! Det är d värsta när man skaffar barn, glöm att få sovmorgon en enda dag!
Dagen blir så fruktansvärt lång när man är uppe från fem, sen ska man vänta tills Magnus kommer hem vid halv åtta.., man kan glömma att få någon hjälp med barnen iaf. Man skulle sett till att någon kompis fick samtidigt så man kunde vara mammalediga samtidigt, men nope...alla vill tydligen vänta med kids...i'm all alone!

Jaa, då var det tråkigt väder ute...what to do för att fördriva tiden. Vilken tur att tvättlapparna snart är slut, jag blir alltså tvungen till att gå ut fast än jag inte vill..usch!

Sid sitter på en time out i sängen, han är dum...slåss, skriker..jävlas! Men snart kan han klättra ur sängen, han är på god väg...dumt! Det kommer bli en ny prövning sen när han ska sova på kvällarna...huh!

Jag ringde rörmokarn förut, han kommer antagligen på torsdag.., ska byta ut våra radiatorer...dyyyrt! men måste göras! Sen ska jag ringa laser-kliniken.., tänkte boka tid till att ta bort ett ärr.., om jag får tummen ur vill säga..

Näpp, nu har han suttit av sin tid...
och mamma passar på att blogga.....taskigt! haha..

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0