Naw <3

Manter

Det här är nog sjätte dagen jag går och tänker på min vovsing. Saknar han jätte mycket..det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på han så mycket. Jag ska nog skicka väg ett sms till Xet och höra hur det är med honom. Jag vet att jag har varit dålig på att höra av mig, men jag avstår helst att ha någon sorts kontakt med P. Så fort man skaffar kids får man ju mindre tid över till annat, det var just därför jag inte kunde ha kvar han. Jag vet att han har det bra och det är ju det viktigaste.

Drar mig för att fråga hur han mår. Hans epelepsi ( stavas det så?) kan ju förvärrats, han kanske inte ens lever? NÄMEN usch.så får jag inte tänka.., jag skulle bli grymt knäckt om så var fallet. När ska jag ha tid för han igen.., ja vill!


Om dagen nu.

När Sid var på dagis passade jag o M på att åka o kika på julklappar till barnen. Vi hade bestämt oss för ett garage hus till Sid, men i samband med jultider kommer höja priset tider. Detta vi hade kollat ut kostade innan höjning 299 och nu efter höjning..599..hmm? Ingen dålig höjning om man får tycka till..=/ Jepp..så det sket sig. Vi fick iaf något för dom små slantarna vi hade med oss. Två Barbie dockor till min brors dotter, två leksaksbilar till Sid och en skruvmejsel som låter o blinkar till Zion. Så fort jag får mina pengar ska jag/vi inhandla lite mer seriösa julklappar.., lite jobbigt det där ..M får pengar två dagar innan mig.

Efter lite shopping åkte vi till Oliven och köpte med oss två sallader hem, mums! Tittade lite på tv och kopplade av. Efter intaget av mat tog vi tre en promenad till dagis, hämtning av Sid. När vi väl var hemma igen skulle vi försöka vara ute en stund med barnen.., men vad händer då.....JO..hela himlen öppnade sig och ner föll tunga droppar! Jaha..det var bara att gå in...och bygga med lego ist! =P

Mot eftermiddagen åkte vi hem till C för att Sid skulle få leka lite med sin vän.., blev mest lek med hennes saker ist! Fikade lite o tölade som vanligt.., trevligt och ett bra sätt att få tiden att gå.

Nu är det soffläge och vi har nyligen käkat tacos. Känns som jag är gravid igen. Magen sväller hemskt mkt efter mat..usch! Nope.., måste blåsa håret nu, vägrar lägga mig med blött hår.., hur skulle det se ut när jag ska jobba imorn =P Jäjj!


Peace


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: tack

söt hund :D

2009-11-26 @ 22:35:37
URL: http://beccccis.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Ja, visst är den!

Haha, udda blandning på min blogg, Gaga, Manson osv... Kom jag på nu :P

2009-11-26 @ 23:21:02
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Marielle

Oj, det var verkligen en höjning! Ja jag hade spenderarbyxorna på mig igår jag också, huah! Ian önskade sig bara en enda sak, och han har tjatat om de i flera månader! Så vad gjorde jag inte! Jo jag köpte de, plus en massa annat. Han ville ha en Lego polisstation, hade kostat 1100, men kostade 800 nu. DYRT!

2009-11-27 @ 07:47:52
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Aaa man får ta nu :) De har öppen mottagning här idag med, alla får ta, upp till 40 år. I förrgår så var en bekant på kronoparken och vaccinerade sig, dom hade också öppen mottagning, och hon åkte ända från Grums :)

2009-11-27 @ 08:03:48
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0