mer snö..ge mig..

Nu har mamma intagit position soffläge. Nyss käkat lite krubb och i detta nu njuter jag av lugn och ro...ahhh!

Förmiddagen var ett enda maraton, det började med att fisarna vaknde kring sju tiden, upp och byta blöjor..ge välling..allt det där! sen göra sig ordning själv för att sen klä båda barnen ..massa ytterkläder innan promenaden till dagis. När kl var strax innan nio ringde rörmokaren och sa att han var på väg.., öhh...jag blev lite halvt grinig.., men pratade på och sa att jag var tvungen att gå till dagis och lämna min son.., är nog inte hemma förens 5 min över nio..TIDIGAST. Jaja..han fatta väl det. Skynda mig som fan..men kom iaf inte i tid dit.., när jag var på väg hem sen igen var kl 10 över..och jag fick panik..rusade hem med Zion! Onödigt! dom hade inte dykt upp. STRESS I ONÖDAN..det finns nästan inget som är värre...phu.

Med rörmokare i huset hela förmiddagen hade jag fullt upp att hålla koll på kvicka lilla Zion som kryper fortare än vinden. När det sen var dags att nana..tog mami tag i målningen i vardagsrummet.., synd att jag inte hann mer än en vägg.
Matlagning och lite städ...det var allt jag hann med..sen var det tid att hämta Sid.., gud så kl går fort när han är på dagis..man hinner knappt lämna han innan man ska hämta honom igen. Snöade hela vägen hem från dagis.., stoora flingor..synd bara att det inte lägger sig..d hade varit mys.

                             

Eftermiddagen har gått åt till att städa, tvätta..ta hand om barnen...leka med lego..äta mat.., fika med mamma.

Magnus jobbar sista natten inatt.. sen är han ledig i 5 dagar igen..gott! Vi ska försöka att bli klara med vardagsrummet innan han börjar jobba igen.., hmm..det ska nog hinnas med.

peace



Kommentarer
Postat av: Marielle

De lät som att du hann med rätt mycket ändå :) Men jag vet, tiden bara rusar iväg, jag hade gärna haft några timmar extra i veckan!

2009-11-06 @ 07:49:32
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0