Mätt!

                                   

Gud så mätt jag är!
Efter att ha käkat blåbärspaj, två veg burgare och nu sist..en massa chips med dipp...urk! Det värsta av allt är att jag garanterat kommer att bli hungrig om en timma eller så igen..=/ Detta med mig stämmer inte, jag ska nog ringa sjukvårdsupplysningen och fråga lite grejjs..



Idag är sista dagen Magnus är ledig, han börjar jobba kl 06.00 imorbitti...åker med andra ord halv fem cirkus....böööl! Vi har grejat här hemma, vardagsrummet är i stort sett klart =) jääjj! det var en lång resa..men nu ser jag ljuset i tunneln! När Sid var på dagis på förmiddagen åkte vi till byggmax o fixade det sista med lister, och nu på kvällen blev det klart....fiint!


Just det...jag gjorde ju en blåbärspaj för första gången idag.., den blev kanon god! jag kanske ska bli en bak-kärring!? Det kanske är min thing..=P Vad ska man baka härnäst? muffins? ..nämen..det kanske skulle vara passande med lussekatter..mmm...me love!

blää..nu ska jag och min mage gosa med mannen.

peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kladdkaka, lussekatter, kanelbullar?? Listan kan göras lång :) Pepparkakor kanske? Kommer du ihåg när du åkte till mig när jag bodde i Arvika, för att baka de? :)

2009-11-10 @ 22:00:05
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Marielle

Svar:



Ohh ne, här är de tre timmars sömn i stöten. Vore uuunderbart att få sova en hel natt och få vakna av sig själv!

2009-11-10 @ 22:01:58
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0