Mammas sjukling

Sid

Attans! Sids feber vill inte gå ner, utan åt andra hållet. Innan vi la honom för kvällen hade han 40 graders feber =/ Stackars lilla. Han ville/orkade inte ens vara uppe på benen. Det blir nog till att stanna hemma imorgon med.
Kan detta vara eftersviterna från sprutan? neeeej..?
Ska kolla i munnen på han imorn och se om jag hittar några blåsor.., något Marielle sa att hennes dotter fick för ett tag sedan.., hmm.hope not.

Sätan, vi har käkat gott nu på kvällen och tittat på plastikkirurgerna typ det enda som är ok att titta på..,  usch..denna dåliga tv. Nu sitter vi o knaprar pinnar...alkoholen är slut, Magnus får nog åka iväg till bolaget imorgon.., då har han en uppgift, vettigt!

Nää, om man ska ta och mysa vidare.., blir inte allt för sent med tanke på att ja ska upp och jobba..., haha..jag tjatar ihjäl mig och er om att jag ska jobba, som att det vore värsta grejen...MEN DET äre ju för fan! har varit hemma i två års tid...GOD DAMN IT! hihi...ruuligt!

Natti alla blodsugare

peace


Kommentarer
Postat av: Tina

Men va söööööööööööööööt han är! Jag blir alldeles till mig.

2009-11-17 @ 22:47:50
URL: http://systerkitty.blogspot.com
Postat av: Marielle

Vill me jobba! Ha så roligt åt mig också :) <3

2009-11-18 @ 07:24:48
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Camdidam.

Stackaren ,(Hoppas han blir bättre snart!

2009-11-18 @ 13:02:12
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0