Magen



Nu är det kväll igen =) Mama sitter i soffan och njuter av bra tv och soyakorv.

Satt o tittade igenom lite bilder, och detta var den första jag såg. Min första graviditet, med Sid i magen. Åh! i miss..., jag älskade att vara gravid, kan helt klart tänka mig att vara det igen. Vi har faktiskt pratat om en tredje..., men vi har bestämt att vänta tills pojkarna blivit lite mer självständiga. Vi vill ju ha en flicka till i familjen =)

 

Fasiken också, våran ansökan om dagisplats till Zion sket sig!, han fick iof en plats, men dock inte på samma dagis som Sid.., och det funkar verkligen inte. Jag tog upp luren o ringde den där lilla slynan som var mycket mer än otrevlig. Jag förklarade min situation och att jag slutar jobbet kl 18.., att hinna med att hämta två barn innan halv sju på två olika dagis..GÅR INTE! Trots att jag förklarade det för henne tyckte hon att, det var konstigt.. SUCK. Där sprack mina sk drömmar om att börja jobba i Januari...fanfanfan! dumma jävla kommun, ska vi behöva fixa något privat? ELLER.., ska jag behöva vara mammaledig ett halvår till? det skulle isf innebära att jag gått hemma i över 2 år. Vi /jag får helt enkelt hoppas på ett mirakel.


Nu ska jag svulla i godis, vänta på att min man ska komma hem..

peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

De finns dock inga garantier på en tjej :) Synd att man inte kan bestämma :p



Jag är glad att jag bara har en flicka, för huamejjen vilket humör hon har!

2009-11-25 @ 11:37:47
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0