Kom December.



Fortfarande bitter för att jag inte kan börja jobba i jan. Måste vara drygt att vara arbetslös eller pensionär. Jag har ju smakat lite på att ha såna dagar, fy fasiken...tråk! Allt tjat om att jag ska ta körkort för att det skulle underlätta, går snart igenom. Jag vet att det behövs, allt skulle ju bli så mkt lättare.., men vafan..jag tycker fortfarande att det är otäckt att köra bil. Om jag var rik skulle jag ha en privatchaffis..det vore nåt!


Imorse snoozade jag en hel del, tills jag insåg att Sid ska ju vara på dagis vid nio! SKYNDA SKYNDA. Klä på alla barn, i med kidsen i barnvagnen..på med regnskyddet, paraply till mig o sen iväg. Tur att det ligger såpass nära som det gör. Tänk vad kyla och oväder kan ställa till det. Allt blir så mkt krångligare. Längta till våren och sommaren =) men först får det gäna bli JUL =)

Idag blir det hemmasysslor, inte fan går jag ut i det här vädret iaf..nope. Magnus jobbar till 20 tiden ikväll, kommer hem kring 21..då ska vi dricka vin har jag bestämt. Hoppas han tar med sig projektorn som vi skulle få låna, så att vi kan göra ordning våran fondvägg i vardagsrummet. Imorn blir det mera pyssel...jäjj!


peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, hoppas han får med sig den hem då :) Du e visst som jag, jag vill ha körkort typ, men vågar verkligen inte köra bil!

2009-11-25 @ 11:39:16
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så gulliga barn du har

2009-11-25 @ 12:07:51
URL: http://beccccis.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Haha, jag vet att många var skeptiska först.

Men jag älskade henne redan från början.

Visste att "Let's Dance" var bara början så fort jag såg henne :)

2009-11-25 @ 16:17:57
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0