Ikea på en söndag

don't go there!

Kan inte räkna känner jag, men är nog inne på min fjärde dag med illness! Trots att hela familjen (utom Magnus) är sjuka så tog mamma med mig och Sid till IKEA, jag bara kände att jag var tvungen att komma ut, är hemma så mycket som det är. Det var nog den dummaste idé! Det var så bedrövligt mkt folk, och köerna var enorma! Vi stod alltså i denna enorma kö bara för att köpa en stekpanna, några ljus och strumpor. Inte nog med det, mamma hade lovat Sid en mjukglass, så vi stod alltså i en TILL kö (lååååång)..för en mjukglass...huh!


Nu börjar min man piggna till, det hjälpte tydligen att gå o spy! =P Han var go och åkte och köpte BK =)) mums!! Det var det godaste jag ätit på typ ..hela veckan! Tack hun!


Nu ska vi ta upp Sid, kolla hans temp..., just det..sätta upp gardinerna i vadagsrummet vore en idé.., då grannungen nö-glodde in lite för mkt för att inte tycka det var creepy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0