Idag hände något jobbig...

Nyligen satt mig i soffan..,funderar på att sova en halvtimma eller nåt, har så fruktansvärt ont i huvudet!

Känns som världens längsta dag idag, och jag har ständigt kollat kl. Snacka om att man längtar efter att den ska bli läggdags för barnen. Att det ska behöva vara så dåligt väder, det gör mig allmost förbannad! Jag behöver vara ute med barnen..men inte går man ut frivilligt när det regnar och blåser halvt storm. Magnus 8-8 pass suger pung!


När jag var på väg till dagis vid 2 tiden för att hämta Sid, blev det lite stress...och mycket dåligt väder. Paraplyet ville inte vara ett paraply med dess funktioner..utan jävlades bara med mig. Detta gjorde mig asförbannad.., skulle bråka med det en sekund..och vad händer...JO..Zion och vagnen välter på något jävla sätt. Jag orolig som få höll på att få hjärtat i halsgropen.., men som tur var så hade jag spänt fast han med alla fyra spännen.., alltså slog han aldrig i marken med kroppen..huh! JÄVLAR så arg jag blev på mig själv.., inte första gången han har åkt omkull...fast då inte i vagnen. Usch..jag kanske är en dålig mamma?

Me dåligt samvete, har jag pussat på min lilla ända tills han fick lägga sig o sova nu på kvällen. Flåt mini..., men mamma har ett för mkt stressat huvud.


Nu ska jag gå o kika så att han somnat, och ser ut att må bra. Mini <3


Dumma-mig


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Haha, gör det! Det är ju både gott och nyttigt ;)

Jag tycker om alla hennes låtar, hur töntigt det än låter.

Så att välja en favorit är rätt svårt, det ändras från dag till dag.

Men just nu är det Bad Romance, sj? :)

2009-11-25 @ 20:45:42
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Ja hehe :) det är roligt med kommentarer!

2009-11-25 @ 21:18:32
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Olyckor händer oavsett om man vill eller ej, du är en bra mamma :)



2009-11-26 @ 16:55:43
URL: http://beccccis.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men oj :( Det var ju inte ditt fel gumman! Du e ju en supermamma, bättre än mig skulle jag tro! För tillfället iaf ;) annars så står de nog lika!

2009-11-27 @ 07:45:37
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0