Gissa vad jag har gjort!?



Tränat! jepp, jag har alltså gett mig in på det efter många år utan att ens röra det lilla minsta på fläsket =P

Johanna tränar på friskis & svettis och frågade mig för ett tag sedan om jag inte skulle hänga med på en provomgång ( alla får en gratis provomgång). Ja, varför inte !
Det var härligt att röra på sig, men shit så otränad en kropp kan vara. Men detta kan nog vara något för mig, synd bara att det ligger lååångt bort, och inga bra bussförbindelser.


Ikväll har vi käkat tacos, åh..det var så gott. Varför tröttnar man aldrig på det? Jo.., en gång gjorde jag det.., när jag var gravis med Sid.., men nu så..alltid gott! Blir tidig kväll idag, M ska upp tidigt som fan o jobba imorn.., inte tänker jag lägga mig efter han iaf.., vågar inte sitta uppe själv..buhu!

Nu ska ja pussa på min älskling.

Natti


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha ja sådär duktig skulle ju jag med vara o skadade knät på första försöket....Jag får nog hålla mig till powerwalking och simning ;)

2009-11-30 @ 22:29:56
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0