Fy fan va gött med FREDAG , mina syss

Stal bilden Tinis.., jag gillar!

Imorgon blir det partaj för våran del, jäjj!!!

Nyss lagt kidsen, uh va gott! Det var meningen att jag och barnen skulle ta oss ner en sväng till stan då jag behöver lite grejer fixat tills imorn, bland annat..systemet..MEN...kolla vädret ! Det regner såå mööööööööööööööööö! stan får vänta lite.

Nu händer det verkligen grejer bland dessa två syskon, Zion vill så gärna vara i närheten av Sid när han leker min sina leksaker.., vilket inte är så konstigt.., men Sidden gillar inte alltid att Zion ska vara med och vara i vägen..=/ detta slutade med ( imorse) att Sid puttade omkull Zion så han drog i huvudet i golvet..ajaj! Mini började stortjuta och SID fick bums gå till sängen för en time-out! Han ska lära sig i tid..! Detta är väl iof inte första gången..men det har blivit värre..
Jaaa..det är väl så det ska vara ..., Zion kommer nog ge igen tids nog. Huh.

Mami ska snart sätta på grytan i köket som har fullt med potatis i sig. Idag blir det hemmagjort mos med sojakorv gryta..jammi! Börjar ju bli dags för lunch snart. På tal om mat.., jag borde lugna mig lite..har gått up 3kg..och jag som hade tänkt gå ner typ 5 kg...vafan! Inbillar mig att jag är gravid igen.., men nej...det är jag inte som tur är. MEN VART KOMMER MAGEN IFRÅN? jävla skit! =//

Åh nej! kom just att tänka på att jag måste ringa Karlstad Energi igen.., dom jävlarna dök ju aldrig upp igår. SUCK! tycker det inte varit annat är krångel sen vi fick fjärrvärme...bajs!

Well.., får väl få tummen ur och göra det på en gång..

hejs
peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Aaa, de måste vi verkligen! Skäms på oss...Ja vi har nog de, och de dumma avståndet underlättar ju inte :(



Men vi får väl börja med lite tele då, så lär ju inte de dö ut iaf <3 Ska försöka komma till dig snart, o du får komma hit när du vill!



Kramen

2009-11-06 @ 17:43:42
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0