Bakis in my ass

Hej och håå...

jag är så totalt jävla bakis idag, det är inte klokt!! DETTA måste ju helt enkelt vara ett otäckt ålderstecken? Min kväll igår var iaf en hit, så jag antar att det är värt att gå och vara bakis en hel dag. Åh...jag är så lycklig.., allt faller ju på plats.., det har det iof gjort redan..men nu...ännu mer! Jag är så kär och så lyckligt lottad! MY MAN is the "shit", han får mig att må så jävla bra, heela tiden. Jag kan inte begära mkt mer. Vi hade så jävla kul igår, han och jag..och alla andra med såklart.., men gud vad vi måste ha sett kära ut =) Jag tror även att vi fick några kommentarer om det <3<3<3

Idag är det pappa dagen.., min papi fick några lotter av mig idag...det vet jag är uppskattat.
Min man ska få några han med, och en massa sex.., då tror jag min present till Magnus är complete!

Nu kommer Zion hem också.., så nu blir det fullt hus igen!
Längtar efter han..

nu ska ja gå o nosa på honom..

peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, tror du de är ett ålderstecken??



Vad gulligt, att vara så där kär! Så glad för din skull hjärtat!



Pÿss

2009-11-08 @ 21:53:12
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0