Ansiktsburk!

                                               Zion Lee   Sid med feber   

Minifiis, sjukfiiis!

Sids feber hänger i, uschamejjen! bort med dig dumma feber.., kom och gör min son frisk igen..någon? hokuspokus! Zion har klarat sig, men man sitter nästan och väntar på att det ska bryta ut där med. Jepp, jag har iaf blivit smittad! JIIHA! Enda dagen på jobbet denna månad och jag lyckas få feber...and the odds are?

Tack kära moder som kom och hämtade mig på jobbet, det var sneeelt! När jag kom hem kring 18 tiden var männen ur huset, rättare sagt.., DOM gjorde IKEA. Jaa, att ta med barnen dit is the shit.., det är som en enda stor lekhage! Tur att Magnus har körkort.., men inte jag? morr!

FITTBRITT-dator, satt nyss och ladda upp bilder och datorn bara tvärslocknar! sååå arg....sööö arg jag blev! Där var det nära jag slängde skiten! Nu så..nu så funkar den igen.


Uscha! jag är nervös inför imorn...huh! jaja, lika bra at spä på det onda..eller hur? Lite spännande också, detta är ju ett skönhetsingrepp kan man la säga, och dyrt äre! ännu mera fittbritt! jeje, jag kommer nog att överleva.., jag har ju som sagt tryckt ur mig två barn inom ett år..=)

NU ska moi pussa på min doding o käka IKEAs äckliga choklad.

peace and aliens


 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha! Du har det inte lätt gumman! Tur att du har två charmtroll där hemma som förgyller tillvaron :D Och din määhn såklart!

2009-11-19 @ 07:27:48
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Camdidam.

määääääääääh, jag är ju skitcraaaazy all day long!! .D

vad ska du göra för ingrepp?

2009-11-19 @ 13:17:59
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0