Ägg!

Kväll och lugnet är här, ah..gott!

Dagarna flyter samman, vad är det för dag idag? just det..söndag. Vi har (mamma o jag) tagit en jätte lång härlig promenad med kidsen. Känns ju inte direkt som att det är vinter, 8 jävla grader.., men klagar faktiskt inte..ganska gott. Jag tror jag ska ta tag i mig själv och försöka gå en timma om dagen, i need it!

Jag har ingen koll på dagarna som sagt, och upptäckte att jag har min tid hos kirurgen imorn kl 11.30..FAN! det går ju inte..Magnus ligger ju och sover till kl 14..GAH! Hoppas jag slipper betala någon avgift när jag bokar om tiden.., kanske kan man hitta på att man blivit sjuk?

Ikväll ska jag troligtvis sova på soffan. Först ska jag käka upp pizzan..dricka upp colan, och fortsätta se tv.

Baby är ledig i över en vecka från imorgon..jäjj!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0