Tjohoo

Vilken klassisk rubrik, vilken dålig rubrik.

Jaa, vart ska jag börja.., då jag inte skrivit på 3 dagar så har man en del att förtella...såsom helgen när vi firade Johannas 25 års dag. Magnus var hemma med Kidsen i lördags och jag drog hem till Barro en sväng innan vi skulle vidare till Gaylord. Det blev den goda sprit i smoothies och några bloss under fläkten, jamjam. Någon timma senare tog vi bussen till 25 års barnet. Förfesten var svintrevlig, lagomt med dricka o bra sällskap =) MEN fy fan..., vi gick vidare till nöjesfabriken..det skulle VI aldrig gjort...så jävla tråkigt, så lite folk..., det kommer fan dröja bra länge tills vi går dit nästa gång.  Pity, men mestadels var kvällen  revligt.puss.     

 <3    <3  Blev dessvärre inte så många kort, och dom som blev vart lite sådär ..


Vad hände dagen efter då...

Jag klarade mig från värsta bakfyllan igen, YES! jag har jobbat upp min sprit-tarm ,,,fan va gott! Det var nog köks-bord sexet som gjorde det..jam <3
Fick tom sovmorgon, gud vilka snälla barn jag har..naw!! (>_<)
Eftermiddagen bjöd jag ut mami till salongen..lr vad man nu ska säga.., hmm..hjälpte henne med håret. Vi färgade in lite mörka slingor och gjorde utväxten..jääj..det blev faktiskt massa fint.., hoppas hon blev nöjd. Lite blur:igt, men jag tror vi käkade tacos när jag kom hem..., det jag minns var iaf tacos och cola...och det var gott, lika gott som 2 avsnitt av Greys...love:li!

 Vi var i parken en sväng på förmiddagen med barnen.., visste väl att det var något mer.
Sid och papi <3



Dagen..

Måndag och jag snoozade en timma imorse innan jag stack iväg till jobbet. Åh..det är så roligt att jobba.., iaf när man inte jobbar heltid ...ihh! Fick hoppa in på dam sidan idag och rycka in när det var kris (dubbelbokning)., gjorde lite slingor o blev sen hem.., menmen..man får väl ställa upp. Tur att mamma skjutsade hem mig ..annars hade jag säkerligen inte kommit hem förens 19 tiden..
Tack för lunchen idag baby, det var mys.
<3

Ballar av stål på tv nu, ska återgå.

peace suckahhhs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0