tips

Hela helgen gör Magnus 12 timmars pass..usch så värdelöst! Han åkte redan vid halv fem idag, kommer hem imornbitti, sover till 14 ungefär..sen iväg igen vid halv fem...OJJ vilket tråkigt jobb han har, och vilken tråkig helg jag har. Är så nedrans sup-sugen. Kan inte någon komma hit med en flaska vitt o dricka lite uta på altanen i solen?

Imorse testade jag nya barnvagnen på bussen, det gick bra..men visst tar en syskonvagn plats.., måste endå ge den en 9 utav 10.., den är så lätt-styrd och det är fan ett stort jävla plus. Barnen o jag tog oss till mormor..fikade lite o lekte i parken.


Blöö..hemma igen och Sid ligger o vilar, blir trött av att härja utomhus. Zion o jag hänger i vardagsrummet framför tv:n.., funderar lite på att gå ut och klippa gräsmattan, den börjar bli igengrodd...fan, men orka. Jag kan inte förstå varför vi var tvungen att köpa en el gräsklippare, det är så boring att gå med en sladd över hela skiten. Mer då.., jo jag behöver eg städa...men inte dom roligaste sysslor en lördag.


Nää..nu ska jag rycka upp mig, ta tag i sysslorna.


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0