Snurr Snurr

Bajs! min morgon var helt felfuckad! Först gick jag upp och var sugen på det goda brödet som mamma köpte med igår, DET var borta.., Magnus din jävel! Blev cepe grinig för det..ja vet..lite löjligt men endå. sen skulle jag gå in på länsförsäkringar o kolla saldo, OJJ vad sur jag blev, då jag INTE fått min lön. WTF! Kände på mig igår med tanke på att det inte stått med. Alltså, hur svårt kan det vara att göra rätt med lönerna ? Driv INTE eget företag om du inte kan pröjsa dina anställda.

Jag ska nog ta och ringa till arbetsgivaren och fråga, för det är verkligen kris med cash i min kassa.
Sen sa dom på vädret att det skulle bli sol idag...OCH jag ser fan ingen sol...vart är den..hallå? Vi skulle ju ta med kidsen till Mariebergsskogen..SUCK! Man kanske skulle ta och dra utomlands..., garanti med sol tack.

Om 2 timmar ska Zion och jag till BVC, vägas o sånt roligt. Är så nyfiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0