NEEEEJ!

Jag har inte varit på någon efterkontroll efter det att jag fick Zion, det suger ju pung! Jag vill verkligen inte dra till gyn..det är fet ågren! Jaja, jag måste helt enkelt ta mig i kragen och boka en tid till veckan ( nervös ).
Varför jag kommer på detta nu är just för att jag har haft ont i magen (nedre delen) ett tag, och speciellt efter sex. Usch..nu blev jag toknervös. Tänk om man skulle få ett jobbigt besked...

- Nu är det såhär..att du har fått en jätte infektion och kan inte få fler barn..
 eller
- Ojj, detta ser inte bra ut..du ska nog vänta med sex iaf minst 1 månad.

Men det värsta vore nog det första alt..

Neeeej...värsta case scenario....LÅT detta inte vara något alls.., bara för ruff:t sexliv...*hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0