Mutta

Det är halv-soligt utomhus, men ser dock inte spec varmt ut. Ensam med kids idag...lr mja..., mamma kommer väl hit en sväng senare, drar ner på stan o fikar kanske.
Jag behöver en dusch så badly...jävlar så lortig jag känner mig.., typ inte duschat efter knullet i förrgår...blää!
Iddy o Zion slaggar, så jag ska nog passa på o tvaga mig.., tid till sånt finns sällan annars. Måste bara sitta här i soffan o röva mig lite ( som Gaylord så fint skulle säga). Kika på några avsnitt med sjukhuset kanske...



Fundering...
Hur anses en flört? Vart går gränsen?
Räcker det med att man pratar med det andra könet..,eller det andra om man råkar vara GAY. Eller vad krävs det för att bli kallat flört:ing? Själv har jag alltid haft svårt med killar som vänner då den ena eller den andra har fått starkare känslor.., det är naturligtvis synd.., men det känns som det blir så i dom flestas fall.., lr är det knas? Är det ok som tjej i ett stadigt förhållande sitta o töla med enbart killar på nätet eller vise versa? Eller beror det på hur man pratar? Vad handlar det om..., om jag skulle söka upp enbart boys då? är inte det knas? när jag har ett förhållande..
Är det så enkelt att vissa kommunicerar bättre med det motsatta könet? Och kan man hålla det på en vänskaplig nivå utan problem..hmm?
Senaste pojk-vännen" försökte jag verkligen vara vän med, jag försökte så gott jag kunde.., men han klarade tydligen inte av vän-stadiet..då han var såå förälskad i mig. FUCK...jag som trodde på att tjej o kille kunde ha en vän-relation ! Detta är inte första gången..så jag har gett upp tanken på att tjej och kille funkar som vän o vän. För dom som nu kan ha en kompis relation.., GRATTIS! jag är avis...med lite skeptisk. Sorry.


Tidig morgon

 Stora fisen blev väckt tidigt imorse då hans vrålapa till lillebror vakna med tuppen. Vad gör man då, jo..släpar med täcke o kudde ute i köket o lägger sig på golvet..naw! mys.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0