Måndagar , DRA ÅT HELVETE!

Pizzan var inte god..

Jag är så förbannat trött idag att sängen står på min nummer ett lista. Screw free time..,
Magnus schema är så jävla fittigt att jag har lust att ringa upp högsta hönset och spotta lite.., jobba hela tiden och vara ledig 0%.., känns så iaf. Jag är väl en aning trött på att vara mamma ledig...no shit!
En glad nyhet är iaf att Sid har fått en dagisplats =), det betyder att mami kommer få 15 timmars avlasting varje vecka från o med aug., jäääjj!!

Ikväll la jag Sid redan vid 19 tiden eftersom han inte sov ngt på eftermiddagen, ganska skönt för min del.., har faktiskt min lilla skrikhals att ta hand om också..., det räcker o blir över. Zion ville inte alls sova .., han har blivit så bortskämd med att vi gått runt och burit på han ..så kan man väl inte hålla på hela tiden? Försöker verkligen vänja av med det.., men han är så jävla envis.., gråter tills han vinner.., jaja nu sover han iaf..i egen säng och allt...

Ballar av stål nu, det måste ju ses...sen blir det bedtime...namnam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0