Laffy Taffy

Och du som läser kan väl skriva en rad, se så..var inte en sån blygläpp!

Onsdag, lilla lördag. Går verkligen folk ut en onsdag..jag kan inte minnas att jag gjorde det när jag kunde...hmm.

Dagen har varit så förbannat lång..., ge mig styrka! Det har varit sååå många blöjbyten, och så många sura miner. BTW.., har missat att skriva om BVC besöket med Zion. Oh..han är helt perfekt.., lite tjock..men annars såg allt så bra ut. Väger 7,6kg...
Han har fått grymt bra vanor, alltså sover på bra tider..äter bara en gång per natt, vad mer kan man begära...ih! My perfect kid/Kids.  Får inte glömma Sid, han har också bra vanor, alltid haft...har nog väldigt mkt med tur ..ih!

Åter till dagen. Magnus har jobbat heeeeeeeeela dagen och kvällen..kommer väl hem väldigt snart. Jätte tråkigt att vara ensam hemma med Kidsen, jag har tröttnat så j*vla mkt på det, dagarna är så tråkiga..., blää...var bara tvungen att kila ner till stan en sväng så man kunde få se lite folk och fika med Barro. Synd att inte jag inte drar in mer cash än Magnus, då hade jag kunnat jobba ist för han.....KOM HIT MED NANNY. Dont get me wrong.älskar mina barn..och vill umgås med dom heeela tiden.., men det borde finnas mer att göra..., SEN kan man få slippa alla bajs-blöjor..uhh!

Hör här då...
trots det jobbiga, så känns det som att jag skulle kunna tänka mig att skaffa en till.
opps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0