Kärlek



Oh. Jag är så kär.


Idag har mannen varit i Sunne och rensat ur det sista i huset. Jag har haft mamma på besök...varit i lekparken me kid:os, fikat.., haft besök av pappa o Axel. Har även klippt gräsmattan ( första gången), tagit bort mossan från staketet...diskat typ tre gånger, blöö....jo..jag var på salongen och klippte brorsan med..., trååk!

Glömde nämna att vi har nu en hel carport full med grejer ( skräp anser jag) ..kom och hämta och gör vad fan ni vill med skiten! Öhh...när ska det bli skräpfritt hemma tro?

Nu är mama så jävla trött, vill bara lägga mig i sängen med baby o spoona tills vi båda somnar. Älskar mah man såå...
synd bara att han måste jobba...blää

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0