Jag fattar inte mkt tydligen..

Jaa, då har man varit på kalas för halvblodet, blä o fy! Det där gjorde jag bara för pappas skull, inte den där apan iaf.., som luktar mer än bara svettig turk. Axel blev iaf 8 bast idag.., 8 år och mår psykiskt dåligt? hur va det nu, har han damp eller inte..
Det är alltså min sk halvbror som jag skriver om.., han har alltid varit hyperaktiv, mer än vad som är vanlgt för barn. Det började nog redan när han kom ut ur den där feta , illaluktande slynan.. ( jag gillar inte min pappas sambo)...no shit.
Jaja, iaf så har han gått runt i flera veckor och trott att hans mamma och min pappa ska dö, han lämnar dom inte en sekund i onödan. Dom kan inte ens gå på dass utan att han ska stå o vakta dörren. Varför tror man att ens föräldrar bara ska gå bort sådär hux flux?? Konstigt barn iaf..., men med en sådan mamma kan allt gå snett.




Just det, Sid var ju hos tandläkaren idag..., det gick väldigt bra måste jag säga. Han var så duktig.., inte ngt motstånd alls när tanten skulle kika i hans mun. Fick med oss en tandborste hem, eftersom lilla mannen gömt sin bakom elementet i köket..., och där lär den sitta föralltid. UNDVIK SÖTSAKER!!! som att inte det redan är en oskriven lag? lr hur man nu ska säga.., alla vet väl att sötsaker är dåligt för tänderna.., och nej tack...läxa inte upp mig ..jag VET! jag har faktiskt haft mamma o pappa som tjatat i alla år. Åh nej.., jag får inte bli så mot mina pojkar.., inte tjata för mkt..bara lagomt. Nästa koll blir när han är 2 år......fiiisen då!
Usch..mamma skulle också behöva gå till tandläkaren, men den skräcken är inte så liten...huh. (darra)



Idag bråkar du inte med mig....
Det där har jag hört så många gånger och det är så fel. Orka.
Tack för det vita vinet..nu ska jag sova.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0