Girls night out

Då har man varit lite kass på att skriva, men har verkligen inte haft tid...., det går i ett. Sid var ju som sagt på sjukan där dom stack in en nål i urinblåsan o fångade upp kiss....( kolla om bakterierna kommer där ifrån). Detta var enligt sjukhuspersonalen väldigt akut att få gjort, men endå ska vi vänta på provsvar tills på måndag..när det skulle ta..hmm 12 timmar? Härnäst ska jag nog skriva in mina barn hos en privat barnläkare.., vården är ju superkass för allmänheten...bajs!

Halleluja! Mamma är helt tokensam i huset. No kids, no man..bara jag !! Mamma tog med Zion till stugan i Arvika, där han stannar hela helgen. Sid är hos Johanna från idag tills imorgon.., detta betyder att mami ska få gå ut o dränka min lever en aning =) Tvivlade lite igår med tanke på att min pollenallergi är värre än någonsin...men GUD så bra att det finns piller för det! Känner mig mkt bättre...så utgång blir det..jääj!

Nu ska jag sminka mig, röka o ta mig ett glas vin..sen dra hem till Carro..
Hejs
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0