Fitt Britt

Vad är det för fel på min sk bror o sk pappa? varför kan inte folk vara ngt "normala"..bara för en stund iaf...suck!
Jag blir så trött, men samtidigt..som Magnus säger till mig..varför orka lägga ner energi på att bry sig. Dah! ..svårt att släppa med tanke på att det är familj.., menmen..det kanske inte ska spela ngn roll..., är dom cepe så är dom!
Ni undrar då säkert varför jag är så emot ..jo, sähär är det. Min far skilde sig för ca 9 år sen..med min mami.., efter det träffade han Viola ( svett horan).., det var precis som att hon vevade med sin stav och vipps fick hon min far att bli det motsatta av vad en snäll människa är. Den enda gången han vill mig något är när han behöver klippa sig, eller när skit-ungen Axel behöver klippas..., eller mja...möjligt att han hör av sig när han någon dag imellanåt är mänsklig och vill höra hur det är med Sid o Zion. FETT med suck! jag börjar bli så trött på han.., och hans gnäll om hur jobbigt han har det med Axel...blablabla. Till min bror nu då .., psykpsykpsyk..tyvärr. Kan ta en väldigt fint exempel. Här om dagen ringde han o berättade att han åkt till Colombia, han satt på en buss som då åkte i bergen lr nåt sånt.., nästa dag skrev han på facebook att han satt på stranden ..det var 30 grader m.m. Dom flesta blev lika förvånade som mig...med tanke på att han påstod att han bara dragit iväg sådär..utan att tala om för någon. Mamma blev orolig o ringde pappa..som i sin tur sa att Johan var hemma hos honom igår och käkade middag...ok? WTF. Ikväll ringde självaste Johan och skrek i luren ..påstod att han hade blivit anhållen.., och att jag var tvungen att ringa mamma o pappa..., där syna ja honom ..., och tillbaka fick jag bara ett hånskratt...MERA WTF! han är inte bara psyk, utan mytoman på kuppen. Där fick du veta lite mer om hur Axelsson släktet är......fint va?



Fredag och kväll.

Magnus har nyss åkt till jobbet, jobba natt..usch! sakna redan. Zion och jag sitter uppe och kollar på dålig tv. Fan..den lilla stund han fick vara naken på täcket ..sket han naturligtvis..ARGH!
Lilla Sid ligger o sover, han var helt slut redan vid halv sju tiden.., men ville endå inte nana. Runt åtta tiden lyckades han iaf somna..., jobbigt att springa på stan med mami o mormor.
Blir nog sängen tidigt idag, vill inte sitta uppe själv. Nu ska jag testa att lägga Zion i sin säng, se om han lyckas somna...

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0