Dagen

Vaknade kring halv åtta tiden imorse, vilket då är sovmorgon för oss med tanke på att Zion har en förmåga att vakna kring 5 annars. Jag var utvilad , men Magnus därimot var/är sjuk.. =/. Han har varit grymt förkyld inatt ..men inte trodde jag att han skulle bli så dålig som han har varit under dagen.., stackars älskling. Inte nog med att han ska behöva vara sjuk, han ska jobba natt på det...usch! Får väl se om han åker hem tidigare eller ej.., han ska fanimej då inte jobba om han är sjuk min lilla stjärt!
Sid och jag åkte in till stan imorse och handlade spyhaklappar åt Zion.. ( han har börjat spy en hel del.., hmm), sen träffade vi Nilla och lunchade på Coffe House.., därefter tog vi bussen till rud och hälsade på jobbar kompisarna,..lämnade mitt kontonr så jag får lön för dom timmar jag gjort.

På tal om Zion och hans spy:ande..., han har även börjat bajsa väldigt löst.., typ sådär så att man tror han käkar bröstmjölk fortfarande. Jag undrar hur det kommer sig.., han har ju inte käkat plommonpuré på flera dagar nu..hmm.
Fuh! sen....på tal om bajs.., Sid fick gå utan blöja ca 5 min idag.., och vad gör han då....JO...bajsar på mattan! Fy fan va äckligt! Den fick Maggie ta bort....haha!

Det är tråkigt att sitta ensam såhär på kvällen, det är tomt..fast att barnen är här så sover dom..och det blir inte alls samma sak. Så fort man får en stund för sig själv så har man inte ro att sitta still., det där är jävligt konstigt..med tanke på att jag är sliten som få. Jaja..
Jag ska faktiskt ta o nana tidigt idag endå. Ta med mig datorn in till sovrummet och kolla på några avsnitt av sjukhuset innan jag däckar. Blä för att lägga sig i en tom säng.., blä för att Magnus inte ligger där o kåtar sig. Åh....kåt..., jag vill knulla...det var evigheter sen. Jävla piss-mens! Dö för fan.



Imorn ska Sid till tandläkaren för första gången, det ska bli...hmm...intressant. Hur ska dom kunna kolla tänderna på min lilla ettåring..? han lär inte släppa in några okända äckliga fingrar i munnen bara sådär.., jaja...det märks väl hur det går.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0