Bajs väder

Vad gör man när det är dåligt väder utomhus?
1. Stannar inne o städar
2. Stannar inne o gör helt enkelt inte ett piss
3. Gå ut med kläder för vädret, stan, lekparken eller varför inte bara hoppa i vattenpölarna.
4. Sukta efter sex, när mannen är borta. Varför suktas det så mycket just när han är på jobbet?
5. Gör allt ink får sig sex senare på eftermiddagen.


Ja.., då fick vi provsvaret från Sid.s urinblåsa.. DET var bakterier som väntat. Denna läkare var ngt bättre på att förklara än vad dom förra varit. Han menade att hans bakterier kanske skyddar honom för vidare infektioner och att vi helt enkelt ska ha koll på tempen....så inte den överstiger 38...så länge det är så ska vi bara chilla tydligen. Skönt endå att han slipper äta en jävla massa antibiotika.



Lilla fisen stjäl mammas smoothie. Han har fått noja på det. Var nog dumt att låta honom smaka från första början <3



Tog lite bilder från i lördags när vi var ute.
Ursäkta den dåliga kvalitén.., var nog lite skakig på handen.

      Haha. Snyggo kort. Well, vi hade kul..jag var bajspackad som vanligt.., men klarade mig undan den hemska bakfyllan dagen efter. Andra gången jag är ute sen jag fick Zion.., jävlar va gött. Jag har saknat utelivet =)



Nu ska jag återgå till mina barn, Sid är så jävla lös i magen..har bytt blöja på han ..hmm 5 gånger på mindre än 2 timmar...blää!

Peace and poo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0