Otvättad söndag




Imorse vaknade vi och var hyffsat utvilade, skööönt! Zion börjar friskna till tror jag..jäääj!  Det var dock lite tomt utan Sid, men endå gott. Efter en skön morgon tog vi bilen till Ikea.., IDAG igen!? yes,...vi behövde lite mer stuff. Vad var det jag sa om att man blir som ett barn =) Köpte oss en fin/enkel utemöbel som ska stå vid ingången av huset, lr kanske på våran andra altan? i vilket fall blir det nog bra.
2. Ramar
3. Hyllor till kidsen
4. tvålpump ( nej just det, den stal vi visst.hehe)

Efter den rutten, tog vi oss till salongen (där jag jobbar) för att färga lite utväxt på Magnus och även klippa Magnus vän Lisa. Om det är någon som behöver fixas i håret är det jag, fy fan vilken söt utväxt jag har...BLINK! Jag är den sortens frisör som köper billig skitfärg på konsum. Imorgon måste jag nog ta mig an problemet.

Idag är jag lortig, har inte duschat kroppen på ett bra tag.., när ska man ha tid? eller ork för den delen. Snart får jag väl anlita någon som gör det åt mig..SKANDAL! Tänkte ha lite sådär mys-sex igår.., men tanken på hur lortig jag var gjorde mig lite avtänd, nästa dag kanske? Idag är det nästa dag och jag ska nog ta mig en välbehövd tvagning av både det ena o det andra. Kanske vill min man ligga med mig ikväll, och jag känner mig kanske väldigt sexuell pga att jag faktiskt luktar gott..haha!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0