Könlösa måndag

Familjen var på Bergvik o inhandlade smått o gott. Jag fick mig ett par nya jeans, inte speciellt åtsittande..utan tvärtom. Jag gillar tajjt, men även slappt, häng mode...MODE? kanske inte, men snyggt iaf, lite sexig med tjejer som går i bag byxor och tajjta tryck t-shirts. Vad är mer sexigt i klädväg på tjejer?  Hel svart.., typ stuprörs byxor, high heels...urtvättade t-shirts. På tal om höga klackar.., det är ju så snyggt..men ärligt talat, jag är nästan 1.80 lång....hur ska man trivas i klackar då? Har sett ut ett par skor från sko-punkten som ä bara så snygga, VILL HA! 

Vad tycks? Jag tycker dom är hot, men även sådär fin fina. Skor man kan ha lite när som. ( stan, krogen, m.m.)

Efter inhandling av byxor tog vi med kidsen in på H&M och där hittade vi värsta söta gay-t-shirten till Sid. Den är rosa med vitt tryck på. Efter H&M ..Lindex....där fann vi en snygg long sleeve som Sid kan ha under gay-shirten =)
På bebis avdelningen fann jag en ur-söt body som är rosa med pandor på...vara bara tvungen att köpa.., den var ju även på rean..jäjj!

 Här ser man lite av söta Zion med söta bodyn.
Vem bestämde att rosa skulle vara en giirlie färg? Jag tycker rosa är lika fint på pojkar, speciellt på min mini <3

23.10
Scrubs
knäcka en cola o njuta av lugn o ro.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0