Fredag kvällen

Jag har en mini som är sjuk. Med tanke på att hela familjen har gått igenom öroninflamation, bihålsinflamation o hög feber så är kanske inte det så konstigt. Zion är just nu på akuten med sin pappa för andra gången på mindre än 24 timmar. När man är tre månader så är man så skör, så lillen fick åka in för halsont o tarmbesvär. Fick ett sms av daddy YO nyss ,där  skrev han att Zion fått koksalt och ska få smärtlindring. Jag saknar minstingen, trots att han har varit en gaphals sen han föddes. Han har faktiskt legat i min mage i nio månader!

Min "sjukdom" håller på att försvinna.., det är så skönt, jag kan le igen..och verkligen mena det! FAN ta vintern o alla som blir sängliggande pga influensa o annan shit. Vad hände med att våren var på väg? Idag är det bara snö o mera vinter...usch. Betyder detta att vi kommer bli sjuka allihopa en gång till innan säsongen är slut?

Jag har en sådär bra fredag kväll. Har lagt Sid för natten nu iallafall så jag kan avnjuta lite mat. Längtar tills mini kommer hem, hoppas han inte är såpass dålig att han måste stanna kvar för natten. Kom hem män.

Mini

Liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0