En början.


Ett missbruk , en vardag.
Jag börjar med ett namn, ålder och därefter...

25, känner mig inte som 25..kanske mer som 20, yes..om man ändå kunde vrida tillbaka det förbannade uret , bara för dagar..minuter.
 Skulle jag inte börja med namn?.., jovars..från Sarah till Charlie. När man en gång vill byta livs-stil, eller mer i klarspråk byta liv är det en förbaskat bra början att byta ut något från det gammla. Jag valde att byta mitt förnamn. Nog skrivet om det, jag ska nu fortsätta skriva, blogga..whatevva
.
Hör o häpna. Jag har skaffat mig familj...vem kunde ana, inte ens jag. Träffade min älskade spermadonator ute på krogen en kväll, det var inte alls meningen att gå ut, det var ju en fredag kväll...(jag går aldrig ut på fredagar).
Tydligen hade vi snackat på nätet några gånger innan, men det var väl inte mer än så..., typ hej och hej då på msn. Well.........full som jag var och likaså oblyg vinkade jag till mig denna man som jag på något konstigt sätt kände igen, men visstre inte riktigt var ifrån.., snygg var han iaf...åh my!  JACKPOT! fick napp, och vips ..kåt som jag var följde jag med honom hem.., där fick jag mig rejält som jag verkligen behövde. BRA SEX...så jävla bra sex, jag ville bara ha mer när jag vaknade dagen efter , fastän jag kände mig som en gråsugga i % haltiga ångor..HOT, not.
Detta kan ju leda till bra sex framöver, och vilket det gjorde. Det var mycket sprit och alot med sex, allt sex man kan tänka sig, men bara det bästa.
Detta fortsatte av någon konstig anledning =P , vi trivdes som det blöta trivs i det blöta. Detta ledde till ett grymt bra förhållande efter en tid.., det kunde JAG aldrig tro..efter att ha gått ifrån ett skitnödigt förhållande innan .

Sex sprit och mat,..ok...kanske inte så mycket mat..men endå. Vilda fester och mera sex. Deta ledde till en graviditet ...vilket ledde till en bebis.

Idag är jag tvåbarns mamma...
våran andra bebis kom nu i jan. Våran första son heter Sid,. han är ett år.  Vi jobbar snabbt ..min sambo och jag =).
Nu har man som sagt familj...en egen..det är grymt.., men visst jobbigt. Tro mig när jag säger..det blir mera sex...men inga fler barn!

En liten sniiiikipiiki sålänge. Jag har bebisar o matlagning kommande.

peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, härlig presentation :D

2009-03-29 @ 10:47:56
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0