VARMT!

Tack mamma för att du tog Zion i helgen, det var inte helt fel att få sova dom där timmarna man behöver.

Det har ju som sagt varit tok-varmt, och jag har försökt få en bränna, men den är fan inget att ha! Jag ska sluta sola, vara väldigt ljus i hyn året om, acceptera att det är så D är. Åh..måste faktiskt erkänna endå att jag blir lite smått avundsjuk på alla som blir sådär bruna o fina...FUH! det är inte rättvist.

Sid fick sig en pool i lördags =) det var ett bra köp. Mannen har badat i stort sett heeeela helgen, plask plask. Mamma o pappa har inte orkat tagit sig någonstans, har blivit helt fucked up av denna plötsliga hetta..., hmm..vi somnade i soffan framför tv:n runt 9 tiden i lördags.., shh...då är man trött!

Vad hände igår då, hmm..det var ju mors dag..., min mami fick en jätte nice rosa bukett som hon faktiskt blev väldigt glad över. Själv fick jag det bästa, BK och bra sex <3

Jag har börjat må lite illa.., vet inte om det beror på min lever eller värmen...hmm..lr nåt annat?
Vetifan, tycker nog det ska bli gott med lite sämre väder imorgon.., kyla av sig lite ..och kanske tom ta med barnen ut en sväng.

Inatt ska jag sova ensam.., vilket är tok-dåligt, det betyder att jag måste lägga mig snart,...annars kommer alla farliga moster o tar mig...usch!

Ska vi ta en öl i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0