Rea..FUCK ja.

Bra dag idag. Först var Carro och jag på stan , handlade en massa på rean.., det va skojjskojj!
Detta fick jag för 500 lappen:

3 klänningar
1 kjol
ett bar byxor
en bh
ett par trosor

Jag är nog inte den enda som tycker att H&M is the SHIT! luv.

Efter kläder blev det fika på Wilmas, mys..latte o en massa prat. Efter fikat drog vi till lagerhuset en sväng.., mera rea stuff..jääj! Där inhandlade jag två jätte fina ljuslyktor som kostat 190 spänn st, och som nu var nedsatt till 15 kr...GRYMT.
Kan det inte vara sådär roligt att handla..alltid!




Regnet piskade oss hemåt, Carro drog hem till sig och jag till mig.., hemma väntade en kåt jävel..<3 åhh...
Hoppas på att få mig lite till nu...

horn:i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0