Ont i hjärtat



Vet inte vart jag ska börja...

Har helt enkelt varit på tok för nere för att ens orka sätta mig vid datorn och göra ngt alls.
I fredags fick jag åka in akut med en visdomstand som sett till att jag fått en infektion, tyvärr så blev det inget bättre utav behandlingen.., jag har alltså gått med den här skiten hela jävla helgen. Kan äta men det smakar inte lika gott då det gör ONT utav bara fan!

Klaga mera..
Är det bara jag som ska se efter barnen?
Är det bara jag som ska orka ta tag i saker?
Jag orkar inte alls, men gör det för att lägga tankarna någon annan stans..
Twi o blä.., vart har kärleken tagit vägen, ...inget får man för att man försöker. Oh gud.., så här nere har jag inte varit sen mitt gammla förhållande. Behöver gråta, men vart finns trösten? 

Förstår inte vad som har hänt...
om det inte vänder snart..vet jag inte vad..

Ska bli skönt att jobba ons, torsd..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0