Naw!

Jäääätte länge sen jag en kikade in på blogg.se.., men det har funnits så mkt att göra den senaste veckan att jag faktiskt inte ens hunnit eller orkat sitta framför datorn.

Midsommar var mys.., Magnus vänner kom hit o grillade o spelade lite spel. Det var ine direkt tokbra väder, men det gick endå. Barnen var hemma, ..måste erkänna att jag hade lite ångest för det.., alkohol samtidigt som barnen är här är ingen höjdare, men dom var som..hmm..lamm eller nåt.., båda somnade vid 7 tiden ..vaknade inte ens av allt tjat =P
Nej! nu menar inte jag att vi toksuper när kidsen är hemma.., men nu tänker jag på alla dom andra som blir fulla o loud..,
Själv drack jag 4 glas vitt, så det var väldigt oskyldigt.

Fint väder har det varit, och jag har gett solen en chans.., men fy fan.jag kan inte bli det minsta brun..hur mkt jag än försöker ...BIG SUCK! Jaja, man ska inte klaga på värmen iaf, det är tokbra.., speciellt nu när vi fixat utemöbler o shit...DET är så nice. Ikväll när barnen lugnat ner sig tog jag mig en cider o en smoke i kvälls-solen..helt PERFEKT!

MAGNUS jobbar natten, 12 timmar..., sen lika..samma imorgon...bläsh! Som sagt...sova ensam är inte min grej.., spec när man får gå upp mitt i natten o mata Zion.  På tal om kids, ..Sid har varit lite grinig ett tag, vi har naturligtvis tänkt att det varit tänderna som ploppar upp...och är säkert delvis därför han är grinig.., men i eftermiddags tog jag tempen på han eftersom han var varmare än mina 50 grader varma händer...., det var bara att kolla läget me han...
40 grader!? det ska man väl endå inte få får att man får tänder?, 38 grader är väl mer rimligt då ha?
Well, nu sitter jag här o är orolig över att det har med hans urinväginfekt att göra.., så imorn måste jag nog pallra mig iväg  hämta flera rör som han kan kissa i. Måste fan få ett slut på eländet......jag gråter lite inombords =.(

IDAG: Varit på stan med Carro o Johanna, fikat o shoppat lite.., OCH JAG SOM INTE SKULLE HA MER ÄN EN UNDERLAGSKRÄM. Det blev iaf..en keps till Zion, en randig o lila mössa till Sid, rough...hmm..jo..ett jätte fint hello Kitty glasögon-fodral ..jäjj <3
Efter stan fick jag lite panik för att tak-killarna skulle komma hem till oss, men wipps..kl blev 14.., men inga skitgubbar syntes tll..., WTF! Ett företag som ska vara seriöst o vill ha kunder.., vad hände med KUNDservicen?
Jaja, bitter!

Nu måste jag ta o ringa ngr samtal.., först nu jag har tid.

peace and looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0