Lee



Mitt hjärta ..typ brast igår..., inte bara mitt hjärta..typ allt. Min älskade lilla Zion for i golvet med ansiktet neråt. Jag kunde knappt andas, satt bara o skakade o hoppades på det bästa.

Hursom..så gick det bra. Vi vakade över honom hela dagen/kvällen.., men han var och är lika glad o pigg som vanligt. Alltså klarade han sig fint, bara lite näsblod. Det kunde ha slutat illa.., men tack o lov så gjorde det inte d. Om det skulle hänt ngt med min lilla hade jag fan tagit livet av mig..

Zion lilla Zion....mammas vackra, goa, mega-glada doding <3<3<3



Idag, Söndag.

Magnus har varit ledig, oh..fuck ya...underbart. Love my man....va hemma mer..jajaja!
Vi har städat, haft besök av både mamma o pappa..mys. Jaa, sen har händiga mami ( moi) tagit an projektet utemöbler. Slipas, målas och sen mååålas igen..huh. Det kommer bli fint på altanen,....hoppas bara vi hinner bli färdiga tills midsommar.

Ikväll har det varit tacos, mumma...och nu ska ja skutta över till andra soffan and my man. Kel.

GODkväll.
an
kih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0