H.O.T

Åter igen en helt underbar dag..vädermässigt!,annars har det varit hyffsat tråkigt. Inte orkat mig på att göta ngt med kidsen..värmen gör en laaazy!



Idag var det ett jävla tjat överallt om att den där MJ dött,...and? nej..men allvarligt.., inte fan har folk brytt sig så mkt eller varit speciellt snälla i sina uttalanden om honom.., och nu helt plötsligt när han har dött då börjar folk här o där böla, tom dom som aaaaaldrig ens hört hans musik. Vafan är det frågan om? vi människor är det vidrigaste släktet ever! Så..nu fick jag det sagt!



Imorgon går Maggie av sitt pass, sen ledig 5 dagar....jäjj! sjukt tråkigt när han inte är hemma, åsså saknar jag hans kuk..., att bara kunna ta på den när man vill <3

Till veckan hoppas jag på att åka iväg en sväng, kanske gbg lr nåt sånt? Bara få komma iväg..
Fixat så att mamma kan ta Zion på måndag, så det voe en idé att dra då kanske.., hmm.

Ja well, en sak i taget..imorgon ska jag iaf gå ut..jäjj!

puss på pungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0