Hej.

Onsdag och jobba! KULKUL!

Varit lite bättre nu i två dagar, men så kom en käftsmäll igen såklart.

Igår fick jag tillbaka på skatten, det var fett med nice., jag unnade mig en ny sax idag, en rosa...superduperfin. Åh..varför tog jag inte en bild så ni kunde få se. Well...miss får lägga upp imorn kanske.

Märks att det är skolavslutningar o grejer, det var så jävla mkt kids som klippte sig idag.. (mindre kul).
Sen på eftermiddagen kom Johan ( tatttoo-göbb), som jag hade lovat fixa frillan på.., jo då..det blev väl bra förutom att han ska ha en stygg frisyr..,menmen..han är bra..snäll...tjänster o gentjänster! JÄÄJJ. Alltid velat känna någon som kan gadda, nu kanske man har en? måste bara fjäbba lite..så..

Åh.., Charlie längtar tills på lörd, då ska det drickas sprit.., gud så gott <3

peace and trust?

Kommentarer
Postat av: blobben

cami längtar också tills på lördag, jaaaaaaaa <3<3

2009-06-10 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0