FUCK the X

Varför har man sk x? varför x? nämner man bokstaven o innebörden blir man oftast arg, hmm..hur kommer det sig. Var alla gammla förhållanden dåliga då eller?
Igår när vi var ute o fikade med Carro lyckades naturligtvis Magnus BIG X sitta där., det blev aningen jobbigt för honom.., men eg...why? Det är the past ..eller hur? Varför är det då så jobbigt?
Mitt uppe i pinsamheten får jag ett sms från mitt X.., hmm..uppgjort eller vadå?

Usch, när jag tänker på mitt X blir jag allt det där...alltså, arg/upprörd/äcklad. Hur fan kunde jag vara så korkad att jag slängde ut närmare 6 år på en sån skit.., han som tvingade mig att göra abort och hotade med att ta livet av sig..eftersom han redan hade en unge på väg, då han var otrogen. JAG har all rätt att hysa agg mot den människan.., men är alla X dåliga människor? det är frågan.., tycker X:en samma om mig/dig..hmm, antagligen.
Tur att man inte behöver ha någon kontakt, tur att MITT X bor i en annan stad...

No peace for this chapter.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Mitt X är absolut inte BIG x. Hon är bara en person som jag skiter fullständigt i, men man kan ju inte förneka att det blir stelt för det. Man känner ju liksom personen så att sitta bredvid den och prata som om man inte kände den, prata förbi den känns konstigt och patetiskt på nåt sätt. Jag tycker Christer sa det så bra när jag fråga hur han kände mot Tina. Att han sa typ att han inte ville ha tillbaka henne eller tänker på henne alls mer än att han tyckte det va jobbigt att han slösa bort massa tid på helt fel person och att han helt enkelt bara inte vill ha nåt med henne att göra mer. Typ så känner jag också. Så att man blir lite obekväm känns inte direkt onaturligt. Det är en rätt man har. Har absolut inget att göra med nåt annat. Skulle kunna sitta och prata med henne säkert, men varför? Det är redan bevisat att vi inte har nåt gemensamt och jag vill inte ha nåt gemensamt så varför ska man ha nån kontakt? Mitt liv som jag räknar som nåt att minnas började dagen jag insåg att att vårat förhållande va det bästa som hänt mig.. sen träffade jag dig och då blev det perfekt...

2009-06-04 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0