Du där!


Jag ville inte knulla idag pga min trötthet. Ojj så trött.., när var det såhär sist? Klart man är trött någon gång på dagen, men idag har mitt huvud varit ett kolli.
Och! man kan inte bara knulla sådär när en bebis skriker för att få uppmärksamhet hela tiden. Man får helt enkelt passa på när småttingarna sover ..hur jävla kåt man än är.


Idag har vi försökt hitta bra stol-dynor till utemöblerna, men det är tamefan helt omöjligt.., antingen kostar en dyna 900 st, eller så passar dom inte till själva stol-storleken. Ska det vara så svårt att hitta något fint och bra till rimliga priser..gahh!



Imorgon är det som sagt midsommar, kanske blir det knull då? hmm. Well, det lär bli god mat o lite vin iaf...
Nu ska jag vila min kropp, sova ...gottnamnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0