Berlin-Muren

Tittar på någon dokumentär på kanal 5.., handlar tydligen om människor som har passion eller rättare sagt är förälskade i staket, Byggnader och Berlinmuren. Då undrar jag, hur i helvete kan man tex älska med ett staket..eller hur fan kan man ha en förhållande med ting?

Nu står en brud på tv o pratar med muren, smeker m.m.

Hallå, är det vi "normala" som är onormala och dom är SOM MAN SKA VARA?
Nej fan, det kan bara inte vara så. Inte kan man väl knulla med ett staket..och hur isf? det rör ju inte ens på sig..,vill man inte ha något tillbaka när man ger? 

Vart tog alla psykinstanser vägen? Nu behövs dom som mest. Kokko Kokko.



Idag:  Imorse drog hela familjen till Bergvik o handlade prestent åt Alicia som fyller 3 år idag. 

Blev lite mer inhandling.
My man köpte detta till mig :



Sweet ha? <3

Magnus hittade en snygg jacka för halva priset, han blev så jävla snygg i den ..yummie!
Det var nog inte riktigt meningen att handla annat än present, men vafan..H&M hade värsta rean ju.., man kan inte INTE handla =)

När vi väl kom hem skulle mannen  typ dra  på en gång  för att åka o jobba, huh..han gör inget annat än jobbar..bää!
Vi har aldrig tid att att greja här hemma, eller tid för oss heller för den delen. Ska bli fett med nice när han går på sin semester i Juli.  Lots of love...mm.



Jaha, nu sover mina barn..och jag ska bara rå om mig själv dom få timmar man får. Ska börja med lite ansiktstvätt, och sen kura ihop mig i soffan framför tv:n...ah! Kanske tom unna sig ngt att äta på. Nja.., måste tänka på min vikt.., jag ska ner ner ner..., har ett mål...59 kg.., det vägde man när det klickade mellan mig o Maggie (=

Ja ..well.
side and ways.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0