Long time ago

Jag vet att jag är kass på att skriva ner ett o annat här nuförtiden, men dah..det finns så mkt annat att göra än att sitta framför en dator. Dom senaste två veckorna har Magnus varit hemma med barnen o jag har jobbat.., helt underbart! Nu vill jag jobba mer.., menmen...han har semester i 3 veckor till och då kanske man ska passa på att umgås och vara en familj?


Det har hänt lite roliga grejer på sistonde..

Bland annat..

Magnus har friat =) und i har fått den snyggaste ring.., vitt guld med små små diamanter och en blå safir., den är pretty as fuck. Förra veckan när jag kom hem från jobbet låg det rosenblad i hela huset.., i ett utav rummen hade han mörklagt och tänt levande ljus (rosa desstom )

Självaste mannen hade kostym o var så jävla hot.., där gick han ner på knä och friade =)

Det blev min favorit mat.. (burger king) ...och därefter skumpa <3

Kl halv nio kom en taxi o hämtade upp oss och körde oss ner till stan..,..jag o mannen gick på nya Harry Potter filmen..., oo den var klockren.., men nu vill man bara se mer. Fatta vilken underbar kuk ..jag menar man jag har..., han vet vad jag vill ha/gillar....vilken perfekt kväll....tror tom att jag gav honom ett blow job senare mot natten..haha!

Tid o datum är inte bestämt, men förmodligen nästa sommar.



Idag öser regnet ner, jag hade tänkt att gå ner på stan...det kan jag GLÖMMA! Vill bara gömma mig under täcket.
Sid sover middag, Zion sitter med mig..i mitt knä..luktar bebis! Åh...min minsting är snart 7 månader.., tiden går så fort..
Jag är sugen på en till, jag vill ha en flicka.., hmm..men jag vågar inte chansa...så jag väntar nog ett tag till..lr VI =P

Magnus är i Munkfors vid hans pappas grav, dom ska sänka ner han urna idag =//...usch..jag tycker så synd om honom, och jag känner för att gråta med han, men samtidigt har vi kommit så långt att vi försöker att inte tänka på det.., men det är svårt när det kommer upp igen. Jag och barnen längtar efter dig baby..kom hem nu. puss.

blablabla..., nu ska jag åter till mitt liv.

herå




Kommentarer
Postat av: Marielle

Men ååhhhhh vilken underbar kille du haaaaar!!! Och GRATTIS!!

2009-08-13 @ 09:45:22
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0